Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.lunafashion.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vsa naročila, naročilo se smatra kot veljavna pogodba. Seznam preteklih naročil se hrani na strežniku in je kupcu viden, ko se vpiše v svoj uporabniški račun. Naročnik z naročilom potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Splošni pogoji poslovanja obvezujejo obe pogodbeni strani. Vsi morebitni spori se skušajo reševati sporazumno, če to ni mogoče, pa preko pristojnega sodišča. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine z oblačili Lunafashion.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ti splošni pogoji veljajo, dokler izvajalec ne sprejme novih splošnih pogojev.

Varovanje podatkov

Upravitelj podatkov zbira in hrani osebne podatke uporabnikov, ki ji uporabnik prostovoljno odda neposredno upravitelju, ko želi uporabljati storitve, ki jih upravitelj zagotavlja. Tipično se to zgodi v trenutku registracije za uporabo storitev.

Kupec/obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi osebni podatki, ki jih kupec/obiskovalec posreduje bodo uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in eventualnimi možnimi spremembami ZVOP v prihodnosti. Podatki bodo vključeni v podatkovno bazo osebnih podatkov, uporabljeni pa bodo le za podatkovne baze, statistične analize in trženje naših storitev.

Upravljavec spletne trgovine jamči, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.
Več o varovanju osebnih podatkov si preberite na strani Varovanje osebnih podatkov.

Dostava

Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.

Če je plačilo po povzetju, se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh vendar pa so paketi v večino primerih dostavljeni že naslednji delovni dan od oddaje naročila, v kolikor je izbrani izdelek na zalogi.

Če je plačilo oz. nakazilo na tekoči račun podjetja, se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen če nam pošljete potrdilo o plačilu na info@lunafashion.si se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.

Ko je paket obdelan in zapakiran in je oddan v dostavo, stranka prejme obvestilo o oddani pošiljki. Blago naročeno do 12. ure bo poslano še isti dan, blago naročeno po 12. uri pa bo poslano naslednji dan oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek po 12. uri. Naročeno blago bo poslano s priporočeno pošto in je last pošiljatelja do končnega plačila.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila: Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub trudu, da bi zagotovili čimbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Cena pošiljke je enotna ne glede na težo in je po celi Sloveniji enaka, znaša 3,73 €. Pri prevzemu odkupne pošiljke in plačilu kupnine vam lahko pošta zaračuna še poštno provizijo za prenos kupnine (1,07% od vrednosti, oziroma najmanj 1,05 EUR in največ 5,36 EUR) po njihovem veljavnem ceniku. Ob nakupu nad 40 € so naročila prosta poštnine oz. stroške krijemo mi.

Možnosti plačila ter podatki za nakazilo

Plačilo naročenih oblačil je mogoče poravnati na več načinov:

– plačilo po povzetju (stranka plača paket z oblačili ob prejemu pošiljke na domu, oz. v primeru odsotnosti je paket oddan na čakanje na prevzem na lokalno pošto stranke),

– plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico ( Mastercard, Visa, BA),

– plačilo po predračunu (stranka preko banke, pošte ali spletne banke plača blago na tekoči račun Luna Fashion.

Pri nakazilu lahko pripišite še vaše ime in priimek, da bomo lahko hitreje odpremili blago!

Podatki za nakazilo:

IBAN: SI56 0288 9026 2646 281
Banka: NLB d.d.
Naziv : LF, Ljiljana Rutar, s.p. Ulica pod gozdom 1, 1236 Trzin
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek (št. predračuna)
referenca: SI00 ter št. vašega naročila

Postopek nakupa

Ob registraciji v spletno trgovino z ženskimi oblačili obiskovalec se registrira oz. izbere uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo katerega oblikuje sam. Vse navedene podatke lahko kadarkoli popravite ali spremenite. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

V kolikor ste pozabili geslo, kliknete »Ste pozabili geslo?«, vpišete vaš e-mail naslov in najkasneje v roku 48 ur, vam bomo poslali novega. V kolikor ga v tem času ne dobite, nam pišite na info@lunafashion.si ali pa v svojem e-mail nabiralniku poglejte v vsiljeno pošto/spam ali ni e-mail z novim geslom tam.

Ko oddate naročilo, boste po e-mailu dobili avtomatsko generirano sporočilo, da je bilo naročilo sprejeto, vendar pa mora naročilo počakati na sprejem in obdelavo prodajne službe. Ko je naročilo sprejeto in obdelano dobite potrditveni e-mail, (predračun oz. račun).

Ko je blago odposlano, ponudnik pošlje elektronsko obvestilo kupcu. Kupec lahko blago pričakuje v roku 1-5 dni (odvisno ali je izdelek trenutno na zalogi).

POMEMBNO: Dokler paketa z oblačili ne prevzamete ne morete na strani spletne trgovine z ženskimi oblačili Lunafashion.si opraviti novega naročila.

Vračilo blaga in reklamacija

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni e-naslov info@lunafashion.si da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina).

Za vračilo izdelkov prosimo najprej natisnite obrazec, ki se nahaja TUKAJ. Obrazec priložite v paket skupaj s kopijo računa.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži ter v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Kot že navedeno, o vračilu nas obvestite na e-mail naslov info@lunafashion.si, paket pošljite na naslov:
LF, Ljiljana Rutar, s.p.
Ulica pod gozdom 1
1236 Trzin
info@lunafashion.si

V primeru vrnitve lahko izbirate med naslednjimi opcijami:

– dobropis s stanjem v dobro, ki ga lahko koristite pri vašem naslednjem nakupu ali

– vrnitev kupnine na Vaš TRR, najkasneje v roku 14 delovnih dni od prejema vrnjenega blaga.

Pri vračilu blaga stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, zato pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pakete vrnjene brez predhodnega obvestila NE sprejemamo, zato nas o vrnitvi predhodno obvestite na mail. Pakete vrnjene brez kopije računa, brez pritrjene etikete ali ne najavljene ne smatramo kot vračilo oz. reklamacijo.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. (To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.)

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Možnost vračila ne velja, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža ali tag –etiketa, oziroma je bilo blago rabljeno.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Podatki bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Pošljite nam sporočilo