Vračilo blaga in reklamacije

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni e-naslov info@lunica.si da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina).

Za vračilo izdelkov prosimo najprej natisnite obrazec, ki se nahaja TUKAJ. Obrazec priložite v paket skupaj s kopijo računa.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži ter v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Kot že navedeno, o vračilu nas obvestite na e-mail naslov info@lunica.si, paket pošljite na naslov:
LF, Ljiljana Rutar, s.p.
p.p. 4334, Kotnikova 5
1001 Ljubljana
info@lunica.si

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri vračilu blaga stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, zato pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pakete vrnjene brez predhodnega obvestila NE sprejemamo, zato nas o vrnitvi predhodno obvestite na mail. Pakete vrnjene brez kopije računa, brez pritrjene etikete ali ne najavljene ne smatramo kot vračilo oz. reklamacijo.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. (To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.)

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Možnost vračila ne velja, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža ali tag –etiketa, oziroma je bilo blago rabljeno.